امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۷
صفحه نخست | اجتماعی | استفاده از ماسک در قشم الزامی شد/ با متخلفان برخورد می‌شود

استفاده از ماسک در قشم الزامی شد/ با متخلفان برخورد می‌شود

منتشر شده در ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۳

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ علیرضا نصری، فرماندار قشم اظهار کرد: استفاده از ماسک به عنوان یک پوشش پیش گیرنده ابتلا به ویروس مُهلک کرونا، در همه اماکن عمومی، ادارات، واحدهای خدمات مسافری و فروشگاه‌های قشم بنا به دستور استاندار هرمزگان الزامی است.

وی ادامه داد: با رعایت اصول بهداشتی و زدن ماسک مانع از افزایش شمار مبتلایان به کرونا و مرگ و میرهای ناشی از این ویروس شویم.

رئیس ستاد کرونای شهرستان قشم گفت: ورود افراد بدون ماسک به مراکز اعلام شده تا اطلاع ثانوی، ممنوع است و با متخلفان براساس قانون برخورد خواهد شد.

وی انجام این اقدامات را در راستای ارتقای سطح سلامت افراد جامعه بسیار ضروری دانست و بر رعایت نکات بهداشتی برای کمک به سلامت جامعه زحمتکش پزشکان، پرستاران و نیروهای بهداشت شهرستان تاکید کرد.

فرماندار شهرستان قشم گفت: زدن‌ ماسک به مراتب از سختی‌های ناشی از ابتلا به کرونا راحت‌تر است و تا زمانی که واکسنی برای کووید ۱۹‌ یافت نشده، ماسک مهمترین عامل پیشگیری از ابتلا به این‌ بیماری خطرناک‌ است.

شایان ذکر است استان هرمزگان در جنوب ایران به عنوان یکی از هشت استان دارای وضعیت قرمز کشور در مسئله ویروس کرونا است که آمار مبتلایان کووید ۱۹ آن بسیار افزایش یافته و شهرستان قشم هم با آمار بالای افراد مبتلا از جمله نقاط قرمز این استان محسوب می‌شود

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2070

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *