امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲
صفحه نخست | اجتماعی | استاندار: یک هزار و ۲۰۰ تخت اضطراری به ظرفیت درمان هرمزگان اضافه شود

استاندار: یک هزار و ۲۰۰ تخت اضطراری به ظرفیت درمان هرمزگان اضافه شود

منتشر شده در ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳
هزار

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، فریدون همتی شنبه شب در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی هرمزگان افزود: دستگاه های اجرایی باید در اقدامی جهادی، حداکثر ظرف ۲ هفته آینده تا یک هزار تخت برای بستری و قرنطینه افراد مبتلا به کرونا در این محل آماده کنند.

وی بیان داشت: با بکارگیری ظرفیت ۲۰۰ تخت بیمارستان نیروی دریایی ارتش نیز در مجموع یک هزار و ۲۰۰ تخت اضطراری در استان هرمزگان ایجاد خواهد شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به شرایط بحرانی کرونا در استان تصریح کرد: شرایط فعلی بدون همکاری مردم قابل کنترل نیست و باید سطح رعایت پروتکل‌ها جهش قابل توجهی داشته باشد تا بتوان به بهبود روند فعلی امیدوار بود و امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها توسط مردم نیازی به افزایش تخت نباشد.

بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، میزان رعایت پروتکل‌ها در استان، هرمزگان کمتر از ۴۰ درصد است و روند ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا در ۲ هفته اخیر به طور بی سابقه و نگران کننده‌ای افزایش یافته است.
 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان، رییس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان و برخی دیگر از مدیران استانی نیز  در بازدید از این نمایشگاه حضور داشتند.
 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6484

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *