امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۶
صفحه نخست | اخبار قشم | معاون استانداری هرمزگان: اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی با توجه به تحولات افغانستان در آمادگی کامل بسر ببرد

معاون استانداری هرمزگان: اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی با توجه به تحولات افغانستان در آمادگی کامل بسر ببرد

منتشر شده در ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۲
اتباع

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ دکتر علی رئوفی در جلسه اتباع و مهاجرین خارجی استان با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت با اشاره به اهمیت تکمیل فضاهای آموزشی مورد نیاز جهت ارائه خدمات آموزشی به مهاجرین خارجی، عنوان کرد: با توجه به جمعیت بالای مهاجرین ساکن در مناطق مختلف استان ایجاد فضای آموزشی ویژه مهاجرین خارجی برای جلوگیری از بازماندن تحصیل مهاجرین خارجی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: در شهرستان های پارسیان و قشم با توجه به حضور مهاجرین خارجی فضاهای آموزشی در حال احداث است که تسریع در روند احداث این مدارس با تامین منابع مالی ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اضافه کرد: تکمیل اردوگاه ویژه اتباع خارجی در شهرستان جاسک به صورت ویژه دنبال شود.

رئوفی خاطرنشان کرد: اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مسائل مربوط به مهاجرین خارجی به ویژه مهاجران افغان با توجه به تحولاتی که در این کشور در حال رخ دادن است رصد و در آمادگی کامل بسر ببرد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6727

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *