امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۸
صفحه نخست | اجتماعی | احداث گمرک، به نفع معیشت مردم سوزاست

احداث گمرک، به نفع معیشت مردم سوزاست

منتشر شده در ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰۱

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ ابراهیم ملاحی، رئیس شورای اسلامی شهر سوزا در جلسه مشترک فرماندار و اعضای شورای شهر سوزا با اشاره به وضعیت آب شرب شهر سوزا، اظهار کرد: پیرو حساسیت و پیگیری های مسئولانه مقام عالی شهرستان، طی جلسه ای آخرین وضعیت آب شرب خانگی، ایجاد گمرگ مرزی و چمن زمین ورزشی شهر سوزا مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

ریس شورای شهر با تاکید بر اقدامات صورت گرفته، افزود: پیگیری های دکتر نصری پیرامون رفع مشکل فشار آب شهر سوزا در ماه های گذشته و بازدید میدانی ایشان از منطقه، موجب پیشرفت در رفع مشکل شده و در جلسه روز چهارشنبه آخرین وضعیت و مشکلات باقی مانده مطرح شد.

ملاحی ادامه داد: رایزنی های فرماندار شهرستان با مسئولان استان، تشکیل جلسات مشترک با حضور اعضا شورا و بازدید میدانی مقامات کشوری، مسیر امیدوار کننده ای را پیش رو قرار داده که امیدوارم با تداوم آن، مشکل قدیمی و استراتژیک کمبود آب موکلین ما به کلی رفع شود.

وی همچنین پیگیری ایجاد گمرگ مرزی که سال گذشته بازدید و اقدامات اولیه آن صورت گرفت را یکی دیگر از موضوعات مورد گفت و گو ذکر و اظهار امیدواری کرد: با ایجاد گمرگ، اقدامات مطمئن و زیر بنایی به نفع رونق معیشت مردم با توجه به سابقه طولانی تجاری سوزا و منطقه غرب جزیره قشم انجام شود.

این مقام مسئول در پایان از درخواست تسریع در اتمام پروژه زمین چمن شهر سوزا با توجه به انجام زیر ساخت های لازم به عنوان خواسته دیگر موکلین خود نام برد که در جلسه با علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم مطرح شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1716

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *