امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲
صفحه نخست | اجتماعی | احتکار یک هزار و ۱۶۸ تن برنج خارجی در بندرعباس

احتکار یک هزار و ۱۶۸ تن برنج خارجی در بندرعباس

منتشر شده در ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۴
برنج

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از جام جم، فرمانده انتظامی استان هرمزگان  از کشف یک هزار و ۱۶۸ تن برنج احتکار شده به ارزش ۲۱۰میلیارد ریال در بازرسی از محموطه انبار دو شرکت در شهرستان بندرعباس خبر داد. 

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در راستای برخورد با کالای قاچاق و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات اطلاعاتی از احتکار کالای قاچاق در دو انبار حاشیه شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی نامحسوس از احتکار کالاهای اساسی در محوطه انبار این دو شرکت اطمینان حاصل و با هماهنگی قضائی و به همراه بازرسان اداره تعزیرات و اداره صمت در قالب گشت مشترک به محل مذکور اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از محل های دپو واقع در جاده اسکله شهید رجایی بندرعباس ، یک هزار و ۱۶۸ تن برنج خارجی احتکار شده کشف شد.

سردار جعفری با اشاره به اینکه مسئول شرکت جهت پاسخگویی و ادامه روند قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی احتکار کشف شده توسط کارشناسان ۲۱۰ میلیارد ریال اعلام شده است

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7035

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *