امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۵
صفحه نخست | اجتماعی | احتمال برگزاری حضوری کلاس‌ های دانشجویان تحصیلات تکمیلی وجود دارد

احتمال برگزاری حضوری کلاس‌ های دانشجویان تحصیلات تکمیلی وجود دارد

منتشر شده در ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۴
کلاس

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ بنقل از ایرنا، محمدرضا سمتی روز سه‌شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: احتمال حضوری بودن کلاس‌ های دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه هرمزگان بستگی به این دارد که دانشجویان واکسن زده باشند، اکنون واکسنیناسیون استادان دانشگاه‌ها آغاز شده و باید منتظر آغاز واکسیناسیون دانشجویان باشیم.

وی ادامه داد: همچنین احتمال آغاز کلاس‌ها برای دانشجویان ورودی جدید کارشناسی بسیار ضعیف است زیرا این گروه پس از پذیرش روند واکیسناسیون آن‌ها آغاز می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه هرمزگان تاکید کرد: کلاس‌ های دانشجویان کنونی مقطع کارشناسی هم به احتمال زیاد به صورت دوره‌ای و تلفیقی برگزار خواهد شد که براساس آن دانشجویان یک دانشکده در مقطع زمانی معین و کوتاه در دانشگاه حضور یافته و از کلاس‌های حضوری بهره‌مند خواهند شد و با رفتن آنها از خوابگاه‌ها و دانشگاه کلاس‌ های حضوری دانشکده بعدی آغاز می‌شود.

سمتی ابراز داشت: همزمان با کلاس‌های حضوری کلاس‌های برخط هم در این مدت برای پنج هزار و ۸۰۰ دانشجوی دانشگاه هرمزگان برقرار می‌شود تا از درس و تحصیل عقب نمانند.

وی یادآور شد: دلیل دانشگاه برای برگزاری کلاس های به صورت برخط و نیمه حضوری ظرفیت خوابگاه‌هاست که بایستی در آنها فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6440

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *