امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۶
صفحه نخست | اجتماعی | اجرای پروژه ساخت آمبولانس دریایی در هرمزگان

اجرای پروژه ساخت آمبولانس دریایی در هرمزگان

منتشر شده در ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۱
پروژه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایلنا، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان باحضور در مجموعه ایزوایکو و در جلسه ای با مدیران و مسئولین پروژه در این مجتمع، اظهار کرد: با توجه به همجواری استان هرمزگان با دریا و جزایر خلیج فارس باید خدمات حمل و نقل دریایی در بخش سلامت توسعه داده شود که باتوجه به ظرفیت و توانمندی، مجموعه ایزوایکو بهترین انتخاب برای طی این مسیر بوده و پس از انجام و پایان این پروژه مشترک به یک دیدگاه واحد دست پیدا می‌کنیم که در ادامه راهگشا خواهد بود.

در ادامه علی دوله مدیر گروه طراحی، ساخت و تعمیرات شناورهای متوسط ضمن تشکر از اعتماد به توانمندی مهندسین داخلی جهت اجرای این پروژه ماندگار، تصریح کرد: آرزوی قلبی ماست که بتوانیم در جهت خدمت به مردم و نجات جان انسانها که امری مقدس است در کنار حوزه سلامت و کادر درمان بایستیم.

وی افزود: همیشه نگاه به داخل و اعتماد به توانمندی و هوش متخصصین داخلی اتفاقات و افتخارات بزرگی را برای کشور رقم زده و همین موضوع نقطه عطفی است که دلیل اصلی ماندگار شدن این پروژه خواهد بود.

بعد از جلسات متعدد و شناسایی کامل پروژه با توجه به نوع شناور، خدمات و نیازهایی که باید برطرف سازد از میان طرح های مختلف به طرحی منسجم رسیدیم که تمامی موارد در آن دیده شده و یک شناور کاملا مقاوم، منعطف و کاربردی جهت تردد و پوشش خدمات اورژانس دریایی در آبهای خلیج فارس خواهد بود.

پروژه ساخت شناور آمبولانس دریایی یکی از پروژه های خاص است که برای اولین بار در کشور، در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو ) درحال انجام است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7287

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *