امروز : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱
صفحه نخست | اجتماعی | اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قشم

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قشم

منتشر شده در ۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۵۵

به گزارش پایگاه خبری قشم؛حسین الهی، فرمانده انتظامی قشم با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، اظهار کرد:دراجرای مطالبات مردمی و برخورد با جرایم و هنجارشکنان که با اعمال خلاف قانون باعث دغدغه و نگرانی عمومی شده اند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت ۴۸ ساعت در قشم اجرا شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی قشم، تصریح کرد: کارکنان پلیس در پی شناسایی و تعقیب مجرمین و متخلفین موفق به کشف ۳کیلوگرم مواد مخدر،دستگیری ۴خرده فروش موادمخدر،دستگیری ۱۲نفرمعتاد و دستگیری ۷نفر سارق و کشف تعداد ۵فقره سرقت شدند.

الهی در ادامه افزود: دومیلیارد ریال پرونده جعل و کلاهبرداری کشف و تعداد ۲جاعل و ۴کلاهبردار با اقدامات فنی پلیس آگاهی دستگیر شدند؛ همچنین تعدادیکدستگاه مزدا۳با دومیلیون چهارصد و یک دستگاه ام وی ام با یک میلیون و ۷۰۰هزارتومان جریمه و حکم قضایی توسط پلیس راهور توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی خاطرنشان کرد:پلیس بی وقفه، با تمام توان در زمینه مبارزه بی امان با جرائم قرار دارد و تلاش می کند،امنیت جزیره را همچنان ممتاز نگه داشته تا مردم عزیز با آرامش خاطر به زندگی روزمره خودادامه دهند.بی شک تحقق این مهم بدون حمایت شهروندان قشمی از پلیس امکان پذیر نخواهد بود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *