امروز : ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹
صفحه نخست | اجتماعی | اجرای بیش از ۱۰ طرح مهم با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در جزیره لارک

اجرای بیش از ۱۰ طرح مهم با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در جزیره لارک

منتشر شده در ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۸

به گزارش پایگاه خبری قشم؛  فریدون همتی پس از بازدید از این پروژه‌ها، عنوان کرد: بیش از ۱۰ طرح مهم با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در جزیره لارک در حال اجراست که آینده خوبی را برای این جزیره رقم می زند.

وی ادامه داد: جاده رینگ دور جزیره به عنوان یک جاده کاملا گردشگری با نور مناسب، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، کمپ های اقامتی و گردشگری، پارک ها و بوستان های ساحلی، لایروبی و توسعه حوضچه و ساماندهی اسکله از جمله این طرح ها هستند.

استاندار هرمزگان افزود: جزیره لارک از تنوع طبیعی و ساحل زیبایی برخوردار است و در آینده به یک منطقه گردشگری بسیار خوب تبدیل خواهد شد.

همتی تصریح کرد: طرح‌های توسعه و آبادانی جزیره لارک با رویکرد گردشگری اسلامی و ایرانی نیز توسط بنیاد مستضعفان در حال انجام است.

وی با اشاره به همکاری بسیار خوب دستگاه های اجرایی استان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توسعه جزایر استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: توسعه سکونتگاه‌ها و افزایش استقرار جمعیت در جزایر استان از اهداف این برنامه ها محسوب می‌شود.

استاندار هرمزگان بیان کرد: توجه ویژه‌ای به جزایر استان هرمزگان وجود دارد و در این راستا سرمایه‌گذاری های بزرگی در این جزایر صورت گرفته که در اقتصاد و گردشگری استان بسیار نقش آفرین خواهد بود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1768

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *