امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۸
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | آمادگی قشم جهت برگزاری مسابقات ملی و بین المللی دوچرخه سواری

آمادگی قشم جهت برگزاری مسابقات ملی و بین المللی دوچرخه سواری

منتشر شده در ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۱
برگزاری

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از اقتصاد۲۴، افشار فتح الهی در این دیدار که بعد از برگزاری اردوی ۱۰ روزه تیم‌های ملی مردان و زنان دوچرخه سواری کشورمان در جزیره قشم برگزار شد با تقدیر از افتخارآفرینی تیم‌های ملی برای کشور در صحنه‌های بین الملی گفت: یکی از برنامه‌های مهم سازمان منطقه آزاد قشم میزبانی از اردوی تیم‌های ملی ورزشی و برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در جزیره قشم است تا بیش از پیش این افتخارات نصیب کشور عزیزمان شود.

وی با استقبال و ابراز خوشوقتی از حضور ورزشکاران و قهرمانان تیم‌های ملی در جزیره قشم افزود: این حضور احساس خوشایندی هم در مردم این جزیره ایجاد می‌کند که این موضوع برای ما بسیار مهم و اساسی است.

براساس این گزارش رسول هاشم کندی سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری نیز در این دیدار از میزبانی و مهمان نوازی سازمان منطقه آزاد قشم در طول برگزاری اردوی تیم‌های ملی مردان و زنان دوچرخه سواری قدردانی و برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی دوچرخه سواری در جزیره قشم اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است در این دیدار فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون دوچرخه سواری، سعید فقیه سرپرست اردوی تیم‌های ملی زنان و مردان دوچرخه سواری، محمود پراش سرمربی و دلارام ذاکرانی مربی تیم‌های ملی دوچرخه سواری نیز از حمایت‌ها و مساعدت‌های سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از اردوی این تیم‌ها در جزیره قشم تشکر کردند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=9374

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *