امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
صفحه نخست | اخبار قشم | آماده باش به دهیاران؛ فرماندار قشم از نمایندگان خود در روستا گزارش کار می‌خواهد

آماده باش به دهیاران؛ فرماندار قشم از نمایندگان خود در روستا گزارش کار می‌خواهد

منتشر شده در ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۵

به گزاش پایگاه خبری قشم، محمد محمد حسینی در دیدار دهیار روستای باغ بالا افزود: در مدتی که افتخار خدمتگزاری مردم شهرستان را پیدا کردم از بیشتر نقاط شهرستان بازدید و ضمن دیدار و گفت‌وگو با همکارانم در روستاها از طرح و برنامه‌ها و پیشرفت‌ها و موانع مطلع شده‌ام.

نماینده عالی دولت در شهرستان قشم ادامه داد: همواره تعامل برای خدمتگزاری بی‌منت، استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کاهش مشکلات، ارائه خدمت موثر و بازسازی اعتماد بین مردم و مسوولان را به خود و همکاران خود در بخش‌های مختلف یادآوری کرده‌ام.

او تاکید کرد: شهرستان قشم دارای منابع و ظرفیت‌های بی‌بدیلی است که تدبیر در بهره‌گیری از آنان می‌تواند کام مردم تشنه خدمت را شیرین سازد.

فرماندار شهرستان قشم گفت: توفیق دولت مردمی ایران قوی، وابسته به ارتباط با مردم، تقویت روحیه مطالبه‌گری بی‌واسطه و پیگیری صادقانه موانع و مشکلات توسط مسوولان در شهرها و روستاها است.

فرماندار شهرستان قشم گفت: دهیاران با هماهنگی بخشدار حوزه و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری عملکرد خود را ارائه و پیگیری تحقق برنامه‌ها و رفع موانع از طریق ارتباط گیری هدفمند با سازمان‌ها، نهادها، و جذب منابع و ظرفیت‌ها شوند.

بر اساس این خبر الناز صالحی دهیار روستای باغ بالا از توابع بخش مرکزی شهرستان با حضور در دفتر فرماندار پیرامون وضعیت کلی روستا و به ویژه آرامستان ومحور پرتردد روستا گزارشی ارائه کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13530

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *