امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۷
صفحه نخست | اخبار قشم | ⭕️ کدام منطق و سیستم مدیریتی می‌گوید که قشمی‌ها برای مراجعه به خانه خود باید هزینه بپردازند

⭕️ کدام منطق و سیستم مدیریتی می‌گوید که قشمی‌ها برای مراجعه به خانه خود باید هزینه بپردازند

منتشر شده در ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۸

امام جمعه موقت قشم با انتقاد از افزایش تعرفه ترددی بین بندر لافت و پهل گفت:‌ مشخص نیست بر اساس کدام منطق و سیستم مدیریتی مردم قشم برای مراجعت به خانه خود باید در این مسیر عوارض بپردازند.
حجت‌الاسلام والمسلمین امید درویشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه آزادگان مظهر استقامت و مقاومت و شجاعت به شمار می‌روند اظهار داشت: سالروز بازگشت عزتمندانه این عزیزان نشانگر پیروزی حق بر باطل است.
وی با اشاره به اعیاد قربان و غدیر با بیان مطالبی پیرامون این دو مناسبت مهم مسلمانان افزود: غدیر آموزه‌های زیادی برای مسلمان و مومنان دارد که تبیعت از امام و ولایتمداری از برجسته‌ترین آنهاست.
امام جمعه موقت قشم با بیان اینکه کسانی که به آمریکا خوشبین بودند امروز می‌بینند که وزیر امور خارجه ما نیز که خود به عنوان ارشد دپیلماسی کشور محسوب می‌شود را تحریم کرده‌اند، سکوت کرده‌اند، یادآور شد: هر جا که مقاومت کردیم اقتدارمان بیشتر شده است کما اینکه در روزهای گذشته دیدار سخنگوی جنبش انصارالله یمن با مقام معظم رهبری، نشان از موفقیت محور مقاومت و پایداری است.
امام جمعه موقت قشم گفت:‌ *مشخص نیست مسئولان چطور تصمیم‌گیری می‌کنند که به عنوان نمونه بدون توجه به وضع مردم اقدام به افزایش ۳۰ درصدی هزینه تردد در بین بندر پل و لافت می‌کنند.*
وی با بیان اینکه در تصمیم‌گیری‌ها باید به وضعیت مردم و مشکلات آنان توجه داشت، افزود: آیا منطقی است که مردم قشم برای ورود به خانه خود هزینه بپردازند و از طرفی این هزینه در شرایط اقتصادی موجود افزایش یابد؟/تسنیم

🔊پایگاه خبری جزیره قشم
http://telegram.me/joinchat/CKopLT1AqszUu1_ga7h5RQ

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=747

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *