امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۹
صفحه نخست | اجتماعی | ۸ شهر استان هرمزگان در وضعیت قرمز کرونای انگلیسی قرار گرفتند

۸ شهر استان هرمزگان در وضعیت قرمز کرونای انگلیسی قرار گرفتند

منتشر شده در ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۶
وزارت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از تسنیم، از روز گذشته با تغییر برخی شاخص‌ها در اعلام رنگ‌بندی شهر ها، هرمزگان نیز در وضعیت بحرانی کرونا قرار گرفته است.

 

در همین زمینه دکتر فاطمه نوروزیان در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به افزایش موارد ابتلا در شهرستان‌های مختلف استان هرمزگان، شمار شهرهای با وضعیت قرمز به ۸ شهر افزایش یافته است.

 

وی افزود: علاوه بر شهر بندرعباس، اکنون پارسیان، بندرخمیر، قشم، کیش، هرمز، بندرلنگه و میناب در وضعیت قرمز کرونای انگلیسی قرار دارند و موارد ابتلا به طرز چشمگیری شاهد افزایش بوده است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در حال حاضر شهرستان‌های جاسک، رودان و حاجی‌آباد در وضعیت نارنجی قرار دارند که با افزایش موارد ابتلا در این شهرستان‌ها، تغییر رنگ احتمالی و قرمز شدن دور از انتظار نیست.

 

نوروزیان تاکید کرد: ۴ شهرستان شامل بستک، بشاگرد، سیریک و بوموسی نیز در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

 

وی گفت: در حال حاضر ۲۲۷ بیمار با تشخیص بیماری کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند که از این تعداد ۴۳ نفر در بخش ای سی یو بستری شده‌اند و حال ۱۰ نفر نیز وخیم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: تعداد ۳۲۲۶ نفر بیمار نیز در منزل قرنطینه هستند، در شبانه روز گذشته با یک فوتی جدید نیز شمار جان باختگان کرونایی استان به عدد ۱۰۶۷ مورد قطعی رسید.

 

نوروزیان با تاکید بر وضعیت بسیار بحرانی استان، از مردم خواست در رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات و مراسمات از سلامت خود و سایرین مراقبت کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5055

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *