امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱
صفحه نخست | اجتماعی | ۶نفر در تصادف های برون شهری هرمزگان جان خود را از دست دادند

۶نفر در تصادف های برون شهری هرمزگان جان خود را از دست دادند

منتشر شده در ۳۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۷
برون

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی نیکبخت روز جمعه در گفت و گویی افزود: در تصادف برون شهری ۲موتورسیکلت در جاده باغ ها از توابع بخش بیکاه شهرستان رودان، سه نفر در صحنه جان خود را از دست دادند و یک نفر به بیمارستان منتقل شد که حال وی نیز وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: در تصادف و آتش سوزی یک دستگاه پژو پارس با وانت حامل سوخت در جاده میناب به سمت جاسک نیز راننده پژو بر اثر سوختگی شدید  جان خود را در صحنه از دست داد و راننده وانت نیز مجروح شد.

فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان همچنین از برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با وانت حامل سوخت در یکی از روستاهای سیریک خبر داد و گفت: در این سانحه راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد و راننده نیسان حامل سوخت از صحنه متواری شد.
نیکبخت، همچنین از یک کشته و دو مجروح در واژگونی خودروی سواری پراید در جاده بندرعباس لار خبر داد و گفت: این سانحه به دلیل واژگونی و عدم توجه به جلو رخ داده است.

وی ادامه داد: در یک سانحه دیگر در جاده بندرعباس به سمت حسنلگنی نیز واژگونی سواری پژو منجر به مجروح شدن راننده خودرو شد.
فرمانده قرارگاه پلیس راه هرمزگان برخورد پراید با عابر پیاده در حوالی بادگیران در جاده بندعباس میناب را از دیگر حوادث ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد و گفت: در این حادثه نیز عابر پیاده مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.
سرهنگ نیکبخت یادآور شد:یگان های پلیس راه با همه ظرفیت خود در جاده های استان مستقر هستند تا کنترل بیشتری در ترددها تا پایان تعطیلات روز یکشنبه اعمال کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7532

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *