امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۴
صفحه نخست | اجتماعی | ۵ دانش آموز هرمزگانی به مرحله نهایی المپیاد علمی کشور راه یافتند

۵ دانش آموز هرمزگانی به مرحله نهایی المپیاد علمی کشور راه یافتند

منتشر شده در ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۵
المپیاد

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، ایرج بیت اللهی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: «ثنا نصیری» در رشته اقتصاد و مدیریت، «سپنتا اسکندری نسب» در رشته فیزیک، «نیما جهان پناه» در رشته رایانه ، «دانیال مهربان» در رشته تفکر و کارآفرینی و «سبحان عیسائی» در رشته علوم زمین به مرحله نهایی المپیاد علمی دانش آموزان راه پیدا کردند.

وی بیان داشت: این دانش آموزان در مرحله نهایی تابستانه، دوره های آموزشی خود را به صورت آنلاین خواهند گذراند و سپس برای کسب مدال اول تا سوم در آزمون نهایی شرکت می کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: در سال تحصیلی (۹۹_۱۴۰۰) تعداد یک هزار و ۴۷۰ نفر از دانش آموزان استان در المپیادهای علمی شرکت کرده که از این تعداد، ۱۲۷ نفر به مرحله دوم راه یافتند و از بین این افراد پنج نفر به مرحله نهایی رسیدند.
ییت الهی یادآورشد: در تابستان سال گذشته (سال تحصیلی ۱۳۹۸_۱۳۹۹)  نیز سه دانش آموز هرمزگان توانستند در المپیاد علمی برای استان کسب مدال کنند.

وی ابرازداشت: دانش آموزان هرمزگانی در سه سال متوالی توانسته اند به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور که از معتبرترین المپیاد های علمی می باشد، راه یابند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6408

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *