امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
صفحه نخست | اجتماعی | ۲۰ فروشگاه و یک‌ بانک به دلیل عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی در قشم پلمب شد

۲۰ فروشگاه و یک‌ بانک به دلیل عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی در قشم پلمب شد

منتشر شده در ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۰
فروشگاه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ حمیدرضا بهزادی ، در خصوص تعطیلی این فروشگاه ها و بانک اظهار داشت: طرح تشدید بازرسی یک ماهه از اماکن مختلف خدماتی شهرستان قشم با همراهی بازرسانی از فرمانداری، بسیج، اداره اماکن و نماینده ویژه دادستان از دو روز پیش با جدیت آغاز شده است.

وی با تأکید بر اینکه این طرح عصرها تا شب در شهر قشم و از صبح تا عصر هر روز در نقاط مختلف شهرستان اجرا می‌شود، افزود: در این دو روز  ‌۲۰ فروشگاه و یک بانک به دلیل بی توجهی به قوانین پروتکل‌های بهداشتی از جمله عدم رعایت فاصله اجتماعی و نزدن ماسک پلمپ شدند و ۹۵ اخطار ۴۸ ساعته هم به مراکزی که پروتکل‌های ستاد کرونای کشور را به صورت کامل اجرا نکرده بودند، داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و‌ درمان قشم تصریح کرد:  بازرسان ویژه این طرح  بدون کوچکترین چشم پوشی از بی توجهی‌ افراد نسبت به پروتکل‌های بهداشتی، با حمایت دستگاه قضا با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهند کرد و در این دو روز افزون بر ۴۵۰ مرکز خدماتی توسط ۱۰ تیم ویژه، بازرسی شده است.

او یادآور شد: علاوه بر واجب بودن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونای کشور، همه واحدهای خدماتی شهرستان قشم باید از کارت بهداشت سلامت و نظافت محل کسب و‌کار هم برخوردار باشند.

بهزادی اظهار امیدواری کرد: با تشدید این طرح حوزه سلامت، درنظر داریم شرایط روبه افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ که در کل کشور موجب نگرانی شده است را در این شهرستان با همیاری آحاد مردم از جمله مسئولان واحدهای خدماتی کنترل کنیم.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف حفظ شرایط مناسب برای همه کسب و‌ کارها در حال اجراست تا به یاری خدا مجبور به تعطیلی مراکز مختلف خدماتی نشویم.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3652

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *