امروز : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۳
صفحه نخست | اجتماعی | ۱۹ منطقه آموزشی هرمزگان در شرایط پر خطر/ ابلاغ وضعیت فعالیت ادارات و مدارس

۱۹ منطقه آموزشی هرمزگان در شرایط پر خطر/ ابلاغ وضعیت فعالیت ادارات و مدارس

منتشر شده در ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۵
هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان،با استناد به بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۲۷ / ۸ / ۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور و  طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور ، به استحضار می رساند به لحاظ شرایط هشدار شهرستان های بندرعباس، بندرخمیر، بندرلنگه، قشم، میناب، پارسیان و مناطق کیش، شهاب، سندرک، شیبکوه، فین و  هرمز در شرایط هشدار  خیلی پرخطر(قرمز)  و شهرستان های جاسک، حاجی آباد، رودان، بستک، بشاگرد و همچنین مناطق رودخانه و جناح در شرایط هشدار پر خطر ( نارنجی ) و شهرستانهای ابوموسی و سیریک در شرایط هشدار با خطر متوسط (زرد) قرار دارند.

لذا آموزش در مناطق قرمز و نارنجی هرمزگان، غیرحضوری خواهد بود و  کارکنان ادارت آموزش و پرورش و اداری مدارس در شرایط هشدار قرمز با یک سوم ظرفیت و در شرایط هشدار نارنجی با یک دوم ظرفیت می باشد.

در شرایط هشدار زرد، آموزش حضوری فقط شامل پایه های اول و دوم دبستان و دروس کارگاهی هنرستان ها بصورت گروهای حداکثر ۱۰ نفره و  کاملاً اختیاری خواهد بود و مابقی بصورت غیرحضوری می باشد .

کارکنان اداری ادارات آموزش و پرورش هرمزگان و اداری مدارس در مناطق زرد، با دوسوم تعداد کل کارکنان در محل کار، حضورخواهند یافت.

ضمناً َبا عنایت به نامه شماره ۱۱۸ / ۱۴۰ مورخ ۳۰ / ۱ / ۱۴۰۰ وزارت آموزش و پرورش با استناد به نامه شماره ۱۳۲۸۵ مورخ ۳۰ / ۱ / ۱۴۰۰ معاون محترم امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی ستاد ملی مدیریت کرونا، در مناطق قرمز و نارنجی تعداد کارکنان اداری مدارس حداکثر ۳ نفر باشد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5365

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *