امروز : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۳
صفحه نخست | اجتماعی | ۱۸۲ مبتلای جدید و یک فوتی بر اثر کووید ۱۹ در استان

۱۸۲ مبتلای جدید و یک فوتی بر اثر کووید ۱۹ در استان

منتشر شده در ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۳

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ محمود حسین پور، معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی هرمزگان با اشاره به ازه‌ترین آمار و اطلاعات بیماری کووید۱۹ در استان، اظهار کرد: مجموع کل بیماران حاد تنفسی در استان به ۳۴۲۸ نفر رسید و تا این لحظه ۳۰۱۲ تن نیز بهبودی خود را به دست آورده اند.

این مقام مسئول با تاکید بر شمار مبتلایان بستری، تصریح کرد: ۱۹۸ بیمار (۱۴۴ نفر ایزوله/ ۳۰ نفر در آی‌سی‌یو/ ۲۴ نفر در بخش‌های عادی) در بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

حسین پور عنوان کرد: تا کنون ۱۷۵۷۷ آزمایش تشخیص کرونا انجام شده که ۱۳۹۰۳ مورد منفی بود و این تعداد ۳۳۸۱ مورد مشکوک مثبت اعلام شده است.

وی با بیان تعداد مبتلایان گفت: مبتلایان یک روز اخیر: ۱۸۲ نفر (بندرعباس ۱۲۳/ بندرخمیر ۲۷/ قشم۹/ میناب ۹/ حاجی آباد ۴/ بندرلنگه ۴/ کیش ۳/ رودان ۲/ بشاگرد ۱)
فوت‌شدگان یک روز اخیر: ۱ نفر در بندرعباس (مرد ۵۶ساله با سابقه بیماری سرطان) بوده است و شمار فوت شدگان این بیماری در استان به ۴۴ نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌ پزشکی با اشاره به تعداد بهبود یافتگان، بیان کرد: تا کنون ۶۱۱ نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان ها سلامت خود را بازیافته اند؛ همچنین در حال حاضر ۷ بیمار در نقاهتگاه ها و ۸۳ بیمارستان ها بستری هستند.

 

مبتلاشدگان به کرونا در شهرستان‌های هرمزگان:
بندرعباس ۲۴۰۳ نفر (۱۲۳ مبتلای جدید)
میناب ۳۰۰ (۹مبتلای جدید)
رودان ۱۶۳ (۲ مبتلای جدید)
قشم ۱۵۳ (۹ مبتلای جدید)
بندرخمیر ۱۱۲ (۲۷ مبتلای جدید)
حاجی‌آباد ۷۵ (۴ مبتلای جدید)
بندرلنگه ۶۰ (۴ مبتلای جدید)
کیش ۵۹ (۳ مبتلای جدید)
پارسیان ۲۱

بستک ۱۹
جاسک ۹
بشاگرد ۴ (۱ مبتلای جدید)
سیریک ۳

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1451

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *