امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ۱۳۰۴ واحد مسکن مهر به بهره برداری میرسد

۱۳۰۴ واحد مسکن مهر به بهره برداری میرسد

منتشر شده در ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۴
مسکن مهر

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ فریدون همتی در نشست ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان هرمزگان، عنوان کرد: هزار و ۳۰۴ واحد مسکن مهر در استان هرمزگان تا شهریور ماه سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین هزار و ۵۳۸ واحد مسکن مهر دیگر در هرمزگان تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر نیز در قالب پنج تعاونی در استان، دارای مسائل حقوقی و پرونده در دستگاه قضایی هستند که امیدواریم با تسریع در رسیدگی به پرونده این واحدها و حل مشکلات آنها، این واحدهای مسکن مهر تکمیل شوند.

همتی در ادامه به طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: در سه مرحله بیش از ۲۲ هزار نفر در طرح اقدام ملی ساخت مسکن در هرمزگان ثبت نام کردند که تا کنون بر اساس پایش‌های انجام شده از این تعداد، هفت هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند.

وی گفت: افراد واجد شرایط در این طرح که پیامک دریافت کرده‌اند، باید سریعاً نسبت به افتتاح حساب بانکی و واریز مبلغ اولیه اقدام کنند تا عملیات ساخت این واحدهای مسکونی آغاز شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های استان، تامین زمین و آماده‌سازی نقشه‌ها جهت اجرای طرح اقدام ملی ساخت مسکن انجام شده و آغاز عملیات ساخت و ساز منوط به واریز مبلغ اولیه از سوی افراد واجد شرایط است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2343

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *