امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱
صفحه نخست | اجتماعی | یک هفته عزای عمومی برای مسئولین به سبب رتبه اول بیکاری هرمزگان در کشور اعلام شود

یک هفته عزای عمومی برای مسئولین به سبب رتبه اول بیکاری هرمزگان در کشور اعلام شود

منتشر شده در ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۴
مسئولین

به گزارش پایگاه خبری قشم، حجت الاسلام شعیب صالحی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خمیر  ضمن تسلیت ایام دهه آخر صفر، اظهار داشت :  انتصاب  جناب دوستی را به عنوان استاندار هرمزگان تبریک عرض کرده و امیدواریم با حضور ایشان شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون باشیم و همچنین از زحمات و تلاش دکتر همتی استاندار سابق تشکر و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی بیان کرد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان خمیر باید در تمامی جهات مورد توجه قرار گیرد و این نیز همکاری همه دستگاه‌ها را می طلبد. 

امام جمعه خمیر تاکید کرد:  یکی از مسائلی که باعث توفیقات در سطح شهرستان می شود، حرکت به سمت و سوی برنامه محور شدن فعالیت دستگاه‌های اجرایی است.

حجت الاسلام صالحی توصیه کرد: دستگاه‌های اجرایی با سیاستگذاری درست در مسیر حرکت خود، از سیاست زدگی خارج شوند.

وی در بخش دیگر به ظرفیت های استان و شهرستان اشاره کرد و افزود : زمان آن فرا رسیده که مبارزه جدی با سیاست‌زدگی و جریان گرایی در استان هرمزگان فصل دیگری آغاز شود تا ظرفیت‌های صنایع و معادن در اشتغال و زودون بیکاری در جهت بهره مندی  مردم استفاده شود.

امام جمعه شهرستان خمیر گفت: با روی کار آمدن دولت انقلابی مستقر،  فضای استان نیز باید برای مردم امید و پیشرفت را به ارمغان آورد.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به  آمار بیکاری در استان هرمزگان خطاب به مسئولین گفت: مسئولین در هرمزگان جای داری یک هفته عزای عمومی بگیرند تا در جهت رفع بیکاری و اشتغال‌ قدمی بردارند. 

وی در پایان با تشکر از فرماندار ساعی شهرستان خمیر خاطرنشان کرد: بلافاصله بعد از بیان وجود مشکلات در مجتمع بندری و اسکله شهرستان خمیر در خطبه‌ها فرماندار ورود خوبی به موضوع داشته‌اند و جلساتی برای رفع مشکلات برگزار شده که امیدواریم نتایج مناسبی نیز در پی داشته باشد. 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7284

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *