امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۱
صفحه نخست | اجتماعی | گران شدن قیمت زمین، خانه و اجاره مسکن در قشم به چه قیمتی؟

گران شدن قیمت زمین، خانه و اجاره مسکن در قشم به چه قیمتی؟

منتشر شده در ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۳
موازی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ مدتی است که در شهرستان قشم به بهانه های مختلف و با تأسی از قیمتهای حبابی برنامه دیوار و برخی از بنگاه های مشاورین املاک و بدون هیچ دلیل منطقی اجاره بها و قیمت زمین و خانه بصورت سرسام آوری بالا رفته، بطوریکه قیمت یک خانه ۳۰۰ میلیونی طی یک هفته به ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است؛ این رشد ۳۰ درصدی در مدت زمانی کوتاه را در بهترین محلات و خیابان های تهران، دبی و استانبول هم نمیتونیم پیدا کنیم.

جای این پرسش باقی است که چرا بازار مسکن قشم بصورت افسار گسیخته رها شده است و هیچکس مسئول و متصدی بازرسی و کنترل این بازار نیست؟

باید یک نهادی خود را مسئول این کار بداند حالا سازمان منطقه آزاد یا شهرداری یا دادستان محترم شهرستان باشد که باید به این مسئله مهم ورود و افسار این اسب تازی را مهار کنند تا بیشتر از این به قشر ضعیف جامعه آسیب وارد نشود.

صاحبان املاک و مشاورین املاک نیز باید جانب انصاف و عدالت را در نظر بگیرند و خودسرانه قیمت ها را افزایش ندهند که این امر به ضرر کل جامعه می انجامد؛ زیرا کسیکه باید اجاره ماه دو میلیون یا بیشتر را بپردازد باید در جای دیگر جبران کند و دود آن بصورت مستقیم یا غیر مستقیم در چشم همه جامعه حتی صاحبان املاک و بنگاه های املاکی میرود.

در آخر یک نصیحت اینکه باید در هر کاری خداوند را ناظر بر اعمال خوب و بد خود بدانیم و بدانیم که سزای اعمال خود را نیک و بد در همین دنیا و سرای آخرت خواهیم دید و اگر به دیگران رحم کنیم و آسان بگیریم، خداوند نیز بر ما رحم میکند و در دنیا و آخرت بر ما آسان میگیرد و حتما در جای دیگر این احسان ما جبران خواهد شد.

 

پایگاه خبری قشم

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *