امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۹
صفحه نخست | اجتماعی | کشف ۲۲۲ کیلو تریاک از یک خودرو در میناب

کشف ۲۲۲ کیلو تریاک از یک خودرو در میناب

منتشر شده در ۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۳
تریاک

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه باموادمخدر شهرستان “میناب” با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر تریاک از هشتبندی به میناب مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و حین گشت زنی و کنترل محور هشتبندی به میناب به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: ماموران جهت بررسی، خودرو را متوقف و در بازرسی دقیق از آن ۲۲۲ کیلو و ۱۰۰گرم تریاک کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار غلامرضا جعفری خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس است و در این رابطه از عموم مردم می خواهیم هر گونه مورد مشکوک در این زمینه را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7568

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *