امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۹
صفحه نخست | اجتماعی | چگونه یک نخبه سیاسی شبکه اجتماعی سیاهو را مدیریت و موفقیت آنان را در انتخابات شورای شهر بندرعباس تضمین کرد؟؟

چگونه یک نخبه سیاسی شبکه اجتماعی سیاهو را مدیریت و موفقیت آنان را در انتخابات شورای شهر بندرعباس تضمین کرد؟؟

منتشر شده در ۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۱
انتخابات

به گزارش پایگاه خبری قشم،تعدد کاندیداهای شورای شهر بندرعباس و رقابت شدید و فشرده و گاها پرهزینه کاندیداها، حساسیت این دوره از انتخابات شورای شهر بندرعباس را صد چندان نموده بود.

استفاده کاندیداها از هر فرصت و موقعیتی از قرار گرفتن در لیست احزاب و گروهها تا تبلیغات محیطی و دیدارهای چهره به چهره با معتمدین و بزرگان شهر و تاثیر گذاری ستاد های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و استفاده از این ظرفیت در تبلیغات شورای شهر حتی دوپینگ نمایندگان مجلس به نفع برخی کاندیداها از جمله اقدامات موثر و تاثیر گذار این دوره از انتخابات شورای شهر بندرعباس بود اما هشت کاندید منتسب به منطقه سیاهو که از حمایت اهالی این منطقه برخوردار بودند، چگونه ۵۰ درصد لیست خودرا به شورا وارد کردند و حتی نفر پنجم نیز به شورا نزدیک شد.

در اینجا نقش یک نخبه سیاسی که خودش علیرغم اقبال بالا و چهره ای شناخته شده در بین اهالی رسانه و اهل قلم استان بود اما ترجیح داده بود نقش پشتیبان و راهبری یک جریان منطقه ای را ایفا کند، بسیار پررنگ است .

کسی که با شناخت کامل از وضعیت موجود محلات شهر و ارتباط قوی و موثر با بزرگان و معتمدین محلات و لیدرهای تاثیر گذار اقوام همچنین بزرگان و شیوخ اهل سنت و تشیع استان و ایجاد یک شبکه اجتماعی مویرگی قوی در دل محلات شهر، توانست با بهره گیری از قدرت رسانه پیروزی چشمگیری را نصیب کاندیداهای سیاهو نماید کسی که مهمتر از همه اینها اعتبار و آبروی چندین ساله اش را به میدان آورد و با اجرای درست یک برنامه چنین موفقیتی را حاصل نمود.

ارزش این کار جایی بیشتر و پررنگ تر می شود که در لیست منتخبین شورای شهر هیچ منطقه و قومی بیشتر از منطقه سیاهو منتخب شورا ندارد گاهی اعتبار و شخصیت و کارایی یک شخص چنین تاثیر گذار می شود، کسی که راهبری یک جریان منطقه ای را بخوبی هدایت نمود و موفق شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5958

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *