امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۴
صفحه نخست | اجتماعی | چهارمین مرحله از تجمع مسالمت آمیز بازاریان قشم بی نتیجه پایان یافت

چهارمین مرحله از تجمع مسالمت آمیز بازاریان قشم بی نتیجه پایان یافت

منتشر شده در ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۹
اعتراض

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ ظهر امروز تعدادی از تجار، کسبه و بازاریان جزیره قشم که اکثرا در مجتمع های تجاری قشم و درگهان مشغول به فعالیت هستند، در اعتراض به تعطیلی گمرک و ترخیص نشدن کالای آنها، جلو اسکله بهمن، گمرک و ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد قشم تجمع کرده و خواهان پاسخگویی مسئولین محترم در این زمینه شدند.

مدت شش ماه از تعطیلی گمرک جزیره قشم میگذرد و کالاهای کسبه جزیره قشم در محل اسکله بهمن قشم زیر آفتاب و شرجی دپو شده و در حال نابودیست.

کسبه محترم جزیره قشم که پروانه فعالیت خود را از معاونت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم دریافت کرده اند، برای چهارمین بار جلو ساختمان منطقه آزاد قشم تجمع مسالمت آمیز کرده و خواهان پیگیری مدیران آن سازمان در حل کردن مشکل بوجود آمده شده اند.

شایان ذکر است اجناس و کالاهایی که کسبه محترم خواهان تخلیه و ترخیص آنها هستند جزء کالاهای گروه ۴ میباشند که هیئت وزیران طی یک تصمیم عجولانه و بدون اخطار قبلی ورود آنها را به کشور ممنوع اعلام کرده بودند.

 پایگاه خبری قشم از تمامی کسانی که توانایی حل این مشکل را دارند اعم از مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم، استاندار محترم استان هرمزگان و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی درخواست پیگیری مجدانه در جهت حل این مشکل که بزرگترین مشکل حال حاضر پیش روی اقتصاد جزیره قشم هست را دارد که اگر حل نشود سرمایه های زیادی برباد رفته و سرمایه گذاران را با ورشکستگی روبرو میکند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2601

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *