امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | پیام شهردار قشم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام شهردار قشم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

منتشر شده در ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰:۴۲
پیام

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ در پیام سیدمسعود آل عبایی آمده است:

فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه، آغاز هفته دفاع مقدس، تجلی گاه اتحاد و همبستگی ملی در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و برگ زرینی در تاریخ رشادت های مردان این سرزمین است.
دورانی که گواه استقامت ملتی است که با توکل بر خداوند متعال و رشادت جوانان خود، دشمن را به ورطه نابودی کشاند و بر بقاء و حقانیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مهر تایید زد.

سرزمینی که امروز با دستیابی به فناوری‌های نوین بر جایگاه های رفیع علم و دانش جهانی تکیه زده، همه داشته های خود را مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های غیور مردان و شیرزنانی است که جان و مال خود را در کف گرفتند و برای اعتلای ایران اسلامی جهاد کردند.

بازخوانی هشت سال دفاع مقدس نشان دهنده روحیه مسؤلیت پذیری ملت ما در رسالت‌های ملی و اجتماعی خویش است. فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ثمرات دفاع مقدس است که حاصل آن خداجویی، خداباوری و خدامحوری نوجوانان، جوانان و پیران این سرزمین است که شهدا را الگوی عملی و اسوه خود قرار داده و در میان کشورهای جهان، نامی شده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این پیام و تبریک این ایام به آحاد ملت دلاور ایران اسلامی، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند می خواهم ما را یاری نماید تا درحفظ دستاوردهای این نظام انقلابی و ارزشمند توانا باشیم.

سیدمسعود آل عبایی
شهردار شهر قشم

پیام

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3072

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *