امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸
صفحه نخست | اجتماعی | پیام تبریک شهردار قشم به مناسبت فرارسیدن ولادت امام رضا (ع)

پیام تبریک شهردار قشم به مناسبت فرارسیدن ولادت امام رضا (ع)

اخبار :
منتشر شده در ۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۶
شهردار قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ سیدمسعود آل عبایی شهردار قشم همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع) طی پیامی این روز را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:
امام رضا(ع) متعلق به همه مسلمانان و تمام عالم بشریت است، امام رضا مانند همه اهل بیت پیامبر(ص) مورد توجه و محبت مسلمانان بوده است.
محبت اهل‌بیت (ع) از جمله الگوگیری از سیره رضوی محور وحدت است و تمامی مسلمانان به امام رضا اعتقاد ویژه‌ای دارند زیرا ایشان از اهل‌بیت پیامبر (ص) هستند و اهل‌بیت (ع) در بین همه مسلمانان جایگاه ویژه‌ای دارند.
مردم ایران اسلامی و حتی جهان اسلام حول محور ائمه اطهار و خاندان پاک و مقدس اهل‌بیت (ع) و پیامبر (ص) حرکت می‌کنند و وجود مبارک امام رضا (ع) مانند سایر ائمه و امام حسین (ع) و خاندان پاک رسول خدا (ص) مایه افتخار و عزت برای ایران اسلامی و جهان اسلام است.
وی با اشاره به اینکه شیعه و سنی باید با تکیه بر مشترکات خود در مقابل دشمن مشترک بایستند زیرا وحدت تنها راه خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان جهان اسلام است عنوان کرد: یکی از موضوعات مشترک بین شیعه و اهل سنت، اهل بیت(ع) هستند که مورد احترام همه امت اسلام بوده و در کتب مختلف تمام مذاهب به رفتارهای آنها تأسی جسته شده است.
وی ادامه داد: زمانی که انسانی سیره این بزرگوار را مطالعه می کند، تمام مکارم و محاسن اخلاقی را می بیند؛ پس ضرورت دارد از شخصیت این بزرگوار الگو برداری شود.
اینجانب ضمن تبریک این ایام فرخنده به تمام مسلمانان ، به ویژه شهروندان شهر قشم ، از خداوند منان برای همگان توفیق کسب فیض و بهره مندی بیش از پیش از دریای این سرچشمه زلال رحمت الهی را مسالت دارم.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1998

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *