امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۸
صفحه نخست | اجتماعی | پلمب پست قشم شکسته شد

پلمب پست قشم شکسته شد

منتشر شده در ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۰
پست

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا،منصور وزیری روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: با توجه به نقش حیاتی شرکت پست در ارسال مراسلات ادارات، سازمان ها و مردم در کشور، در کمترین زمان ممکن، فعالیت این اداره از سر گرفته شد.

وی تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماده ضدعفونی و ماسک برای همه لازم است اما لازم است به شرایط هر اداره نیز توجه شود.

رییس اداره پست قشم تاکید کرد: شبکه خدمات پستی کشور تنها در چهار روز از سال تعطیل است و اداره‌ای است که در طول شبانه روز در حال ارایه خدمت به مردم است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا، شرکت پست با تمام توان نسبت به ارایه خدمات به مشتریان تلاش کرده و در این راه همکاران بسیاری جانشان را فدا کردند.

وزیری تصریح کرد: در این ایام، با توجه به افزایش خریدهای اینترنتی و خدمات الکترونیکی، فعالیت کارکنان شبکه پستی چندبرابر شده است اما در جامعه نمودی ندارد.

روز گذشته در اقدامی از سوی شبکه بهداشت قشم، اداره این شهرستان پلمب شد. تاکنون خبرنگار ایرنا موفق به مصاحبه با مسوولان این شبکه نشده است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *