امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | وزیر راه قطر برای میزبانی کیش و قشم به ایران می‌آید

وزیر راه قطر برای میزبانی کیش و قشم به ایران می‌آید

منتشر شده در ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۲
قطر

به گزارش  پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ورزش سه، بحث میزبانی کیش و قشم از عده ای از طرفداران فوتبال که قصد دیدن جام جهانی قطر را دارند، مدت زیادی است که مطرح شده و حالا به مراحل اجرایی رسیده است.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مورد ظرفیت مناطق آزاد کشور برای میزبانی بخشی از هواداران فوتبال و جام جهانی قطر گفت: به دنبال تعاملات و دوستی ایران و قطر، وزارت ورزش و جوانان تمایل به ادامه‌ این پیوندها و ارتباطات در حوزه ورزش دارد.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: این تعاملات در کنار پررنگ کردن ظرفیت ورزشی کشور می‌تواند فرصتی برای تقویت دیگر موضوعات همچون گردشگری، حمل و نقل مسافر و … باشد؛ با توجه به حضور هواداران جام جهانی در مناطق آزاد می‌توانیم ظرفیت حمل و نقل عمومی به ویژه دریایی برای این فرصت پیش آمده را رونق دهیم.
عضو کابینه دولت سیزدهم یادآور شد: پیشنهاد دو شهر کیش و قشم برای میزبانی از هواداران جام جهانی می تواند به محکم شدن روابط دو کشور در تعاملات و ارتباطات ختم شود. شهرهای جنوبی کشور به ویژه جزیره زیبای کیش در بحث هتلینگ و خدماتی که به گردشگرها باید بدهیم، مجهزتر است و جلسات هماهنگی در قالب دیدار و گفت‌و گو شروع شده است.
سجادی در ادامه تاکید کرد: طبق گزارشات رسیده یکشنبه هفته جاری وزیر راه  قطر برای مذاکره در جهت میزبانی ایران از هواداران جام جهانی قطر در جزیره کیش حضور خواهد یافت؛ با برنامه ریزی پیش بینی شده مقرر شد نمایندگان مربوطه از وزراتخانه‌ گردشگری گرفته تا وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی و همچنین نماینده مدیریت مناطق آزاد در این دیدار حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13310

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *