امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۷
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ورود خودرو در نوروز به ساحل سورو در بندرعباس ممنوع می‌شود

ورود خودرو در نوروز به ساحل سورو در بندرعباس ممنوع می‌شود

منتشر شده در ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۷
ساحل سورو

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس صبح امروز در نشست شورای این شهر با بیان این که در نوروز ورود خودرو به ساحل بخصوص ساحل سورو در بندرعباس را ممنوع خواهیم کرد، به بیان جزییات بیشتری از اقدامات شهرداری برای نوروز ۱۴۰۱ پرداخت.

وی عنوان کرد: از دو هفته قبل جلسات ستاد استقبال بهار را آغاز کرده‌ایم و تقویت سیستم روشنایی ساحل یکی از این کارها بوده است و ۹۰ درصد نوار ساحلی روشن شده است و کیفیت نور خوبی دارد.

نوبانی همچنین خاطرنشان کرد: قصد داریم کل ساحل را برای میزبانی از میهمانان نوروزی آماده کنیم و  پارک‌های اسکان میهمانان نوروزی را آماده و تعیین کرده‌ایم و در حال بر طرف کردن عیب و نقص‌های ورودی شهر هستیم.

همچنین  رنگ آمیزی جدول‌ها و دیوارهای شهر نیز در حال انجام است و ساماندهی دستفروشانی که برای مسافران ایجاد مزاحمت می‌کنند نیز در حال انجام است.

به گفته شهردار بندرعباس، در ستاد اسکان نسبت به خرید دستگاه ساحل روب نیز اقدام کرده‌ایم و تا نوروز عملیاتی خواهد شد و در ۴ منطقه شهر نیز سفره هفت‌سین بزرگی پهن خواهد شد و شب عید نیز مراسم خوبی در این محل‌ها برای عموم خواهیم داشت.

همچنین شهرداری نصب چادر را جز در مکان‌های مشخص شده، ممنوع خواهد کرد.

نوبانی بیان داشت: تمام تلاشمان این است که ۱۵ روز عید، ورود خودرو به ساحل سورو ممنوع خواهد شد و با همکاری مردم همان محل، این مهم انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12194

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *