امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۷
صفحه نخست | اجتماعی | نماینده مردم بندرعباس در مجلس: همه ارگان‌ها در مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید به مرزبانی کمک کنند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس: همه ارگان‌ها در مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید به مرزبانی کمک کنند

منتشر شده در ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۱
نماینده

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از تسنیم، منصور آرامی،نماینده مردم بندرعباس در مجلس، در نشست مشترک با فرمانده مرزبانی استان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجموعه مرزبانی در هرمزگان اظهارداشت: نقش این مجموعه در برقراری امنیت در مرزهای آبی کشور خصوصا خلیج فارس بسیار پررنگ و اثرگذار است.

وی افزود: مبارزه با جرائم به‌خصوص قاچاق کالا و حمایت از تولیدات ملی را تنها با مشارکت و همکاری سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و پشتیبانی مسئولین در جلسات استانی و مجلس شورای اسلامی از طرح‌ها و ماموریت‌های مرزبانی محقق خواهد شد.

آرامی با اشاره به تلاش بی وقفه مرزبانی در برقراری امنیت و آرامش در سواحل، همکاری تمام نهادها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی را با این نهاد پرتلاش خواستار شد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط خدمتی سخت مرزبانان در بدترین شرایط آب و هوایی بویژه در جنوب کشور و با حجم ماموریت‌های بالا نشان از ایثار و رشادت مرزبانان هرمزگانی است.

در ادامه سردار دهکی فرمانده مرزبانی هرمزگان حمایت مسئولان به خصوص نمایندگان مجلس را موجب ارتقاء امنیت در سطح استان دانست و بر تقویت و تداوم این همراهی و پشتیبانی‌ها تاکید کرد.

این مقام ارشد مرزبانی در هرمزگان خاطرنشان کرد: مرزبانی به دنبال امنیتی پایدار در مرزهای آبی کشور است و علاوه بر آن به دنبال امنیتی مردم محور است که بر اساس ارزش‌های دینی اسلامی شکل گرفته باشد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4992

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *