امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶
صفحه نخست | اجتماعی | مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات: ارتباطات در هرمزگان پایدار است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات: ارتباطات در هرمزگان پایدار است

اخبار :
منتشر شده در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۳
مدیرکل

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، احد قویدل فرد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: هیچکدام از مسیرهای ارتباطی این استان با چالش و قطعی روبه‌رو نبوده و گزارشی مبنی بر اختلال واصل نشده است، البته مساله‌های کوچکی برای سه روستا ایجاد شده بود که برطرف شد.

وی در خصوص ارسال و دریافت اطلاعات در انتخابات هم گفت: مشکلی در زمینه پهنای باند مورد نیاز وجود ندارد و به میزان کافی تامین شده است برای همه شعب تامین شد است درصورتی مساله ای وجود داشته باشد باید از مسوولان برگزاری انتخابات سوال شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات  هرمزگان تصریح کرد: صبح امروز در نام کاربری و رمز عبور دستگاه های مورد استفاده در شعب اخذ رای ریست شده بود که نام کاربری و رمز عبور جدید را ارسال کردند.

شعب اخذ رای در حال حاضر مشکلی ندارد

مهرداد یزدانی در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: شعب اخذ رای درحال حاضر مشکل خاصی ندارد و فرآیند رای گیری به خوبی در حال انجام است.

یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۸۶۹ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد در این استان هستند که ۶۰۱ هزار و ۹۷۵ نفر مردان و ۵۸۷ هزار و ۸۹۵ نفر آنان را زنان تشکیل می‌دهند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۳۹ نفر رأی اولی است.

از مجموع یک هزار و ۵۵۶ شعبه اخذ رأی،۵۶۳ شعبه برای شهرهای استان و ۹۹۳ شعبه برای مناطق روستایی پیش بینی شده و در روند برگزاری انتخابات در استان هرمزگان ۳۴ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، پشتیبانی، انتظامی و دیگر حوزه ها با ستاد انتخابات استان همکاری خواهند کرد.

مناطق ۴۵ شهر هرمزگان از بین ۶۷۹داوطلب شورای شهر ۲۹۸نفر به عنوان عضو شورا انتخاب می کنند و در یک هزارو ۳۲۱ روستای  استان هم از بین هشت هزارو ۴۷۴نفر نامزد، هفت هزار و ۷۹۵ نفر را برای شورای روستای خود انتخاب می کنند.

در هرمزگان، شهر بندرعباس دارای ۱۱ کرسی شورا، میناب دارای هفت کرسی شورا و ۴۳ شهر دیگر استان داری پنج کرسی شورا هستند و ۱۱۷ روستا دارای کرسی پنج نفره شورا و مابقی روستاها دارای کرسی سه نفره شورا هستند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5938

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *