امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰
صفحه نخست | اجتماعی | مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان: مشترکان جدول خاموشی ها را در اپلیکیشن «برق من» مشاهده کنند

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان: مشترکان جدول خاموشی ها را در اپلیکیشن «برق من» مشاهده کنند

منتشر شده در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۵
مدیرعامل

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایلنا،هاجر عبدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان اظهار کرد: این قابلیت در اپلیکیشن برق من وجود دارد که مشترکان برای اطلاع از خاموشی های جاری و با برنامه همان روز با مراجعه به این برنامه و در قسمت خاموشی های من، برنامه خاموشی مناطق محل سکونت خود را مشاهده کنند.

وی اضافه کرد: مشترکان می توانند این اپلیکیشن را از برنامه بازار و یا سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان دریافت و بر روی تلفن های همراه خود نصب کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: اپلیکیشن برق من علاوه بر قابلیت هایی مانند ارائه خدمات غیرحضوری فروش انشعاب، مشاهده و پرداخت صورتحساب برق به متقاضیان و مشترکان، این امکان را فراهم کرده تا مشترکین خاموشی های جاری مناطق و طبق برنامه در ساعات آینده همان روز مشاهده کنند.

عبدی ادامه داد: بار مصرفی در بخش توزیع برق استان، از ۲ هزار مگاوات فراتر رفته و از سقف مصرف تعیین شده برای استان عبور کرده است. باتوجه به پیوسته بودن شبکه تولید و توزیع برق در کشور، کاهش تولید نیروگاه‌های برقابی، تامین برق در سراسر کشور را باچالش مواجه ساخته است. استان هرمزگان نیز بخاطر استفاده زودهنگام مشترکان از لوازم سرمایشی تحث تاثیر کمبود تولید برق قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: ساعات ۱۳ تا ۱۷ در فصل تابستان ساعات حیاتی در تامین برق است در صورتی که مشترکان لوازم برقی غیرضرور را در این ساعات خاموش یا استفاده از آنها را به ساعاتی غیر از اوقات اوج بار منتقل کنند ،بار شبکه برق تا حد زیادی کاهش یافته و از ناپایداری در شبکه توزیع برق جلوگیری می شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5723

یک پاسخ

  1. درمورد ثبت نام کپسول گاز کسانی که کد پستی ندارن و امکان ثبت نام با کد پستی امکان پذیر است لطفا مطالبه در این خصوص انجام شود، آیا تمدید خواهد شد یا میتوان بعد ثبت نام کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *