امروز : ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶
صفحه نخست | اخبار قشم | محور سخنان دکتر علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم در شورای اداری شهرستان

محور سخنان دکتر علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم در شورای اداری شهرستان

منتشر شده در ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۲
قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم، پرورش شهروند مشارکت جو و جلب مشارکت مردم در کارها را مهم‌ترین وظیفه خود بدانید.

اینکه به گونه‌ای تصمیم بگیریم و حرکت و مدیریت کنیم که مردم در امور جاری احساس تعلق و مسوولیت کنند مهم و ارزنده‌ترین دستاوردی است که می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم.

افزایش مشارکت مردم در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی با نگاه محله محور علاوه بر بهبود سریع شاخص‌ها به گسترش خدمات رفاهی و حفاظت و پایداری زیر ساخت‌های شهری کمک می‌کند.

مشارکت شورایارها، جوانان پرانرژی، بانوان توانمند و خوشفکر و سپردن مسوولیت های متناسب با توان و علاقه هر یک، در واقع هنر مدیریت شهری و حسن بهره‌گیری از منابع انسانی است که نباید از آن غفلت کرد.

کار کردن با انرژی و اشتیاق چنان که زمان بسیاری از مسوولیت ما باقی مانده و در کنار آن سرعت عمل برای پیشبرد اهداف چنان که وقت چندانی نداریم ویژگی خدمت صادقانه و مومنانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ما در قبال لحظه لحظه فرصت خدمت مسوولیم.

تعامل سازنده شهردار سابق سید مسعود آل عبایی و انرژی و پیگیری صالح محمد پور در ۸۰ روز سرپرستی شهرداری شایسته تکریم است.

سوابق مدیریتی و روحیه تعاملی شهردار جدید، مایه امید و نقطه قوت محسوب می‌شود.

در حوزه مباحث مذهبی به مدد هوشیاری علما وحدت بسیار خوبی حکمفرماست، باید وحدت را در حوزه کارهای اجرایی بسط و گسترش دهیم.

بخشنامه‌هایی که به ادارات ارسال می‌گردد حتما ملاک عمل قرار گیرد به عنوان نمونه بخشنامه ی مرتبط با خانواده شهدا و ایثارگران به ادارات خدمت رسان؛ نباید ایثارگران هر بار برای دریافت معرفی نامه و بخشنامه به بنیاد شهید مراجعه کنند.

اجرای طرح آسفالت جاده روستاهای نقاشه تا دوستکو و کانی از جمله طرح‌های تحول آفرین است که علاوه بر کاهش بار ترافیکی، در توسعه گردشگری و رونق و گسترش کسب و کار و معیشت جامعه محلی موثر خواهد بود.

در جلسه شورای اداری شامگاه دوشنبه سوم آبان، بیستمین شهردار شهر قشم معارفه و از خدمات شهردار پیشین و سرپرست شهرداری تقدیر شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7589

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *