امروز : ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۸
صفحه نخست | اجتماعی | فعالان فضای مجازی بازوی ستاد انتخابات‌ هستند

فعالان فضای مجازی بازوی ستاد انتخابات‌ هستند

منتشر شده در ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷
فعالان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا، علیرضا نصری صبح امروز (۱۱ خردادماه) در دیدار با فعالان رسانه‌ای فضای مجازی این شهرستان اظهار کرد: تلاش در راستای گسترش گفتمان انقلاب اسلامی یک وظیفه اساسی است.

وی با بیان اینکه نظام ما از دو واژه «جمهوری» و «اسلامی» تشکیل شده، افزود: جمهوریت در انتخابات متبلور شده و عظمت ملت ایران را به جهان مخابره می‌کند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان قشم تصریح کرد: انتخابات نماد اقتدار ملی است و آنگاه که با حضور حداکثری آحاد مردم برگزار می‌شود اقتداری همه جانبه بویژه در عرصه دیپلماسی خلق می کند.

نصری ادامه داد: دشمن قادر نخواهد بود به ملتی که با وحدت و انسجام مباحث خود را به پیش برده و با منطق، نظر خویش را حاکم می‌سازد آسیب برساند.

وی اضافه کرد: فعالان انقلابی فضای مجازی اقدامات خود را حول محور تحقق مشارکت حداکثری چینش کنند.

فرماندار شهرستان قشم بیان کرد: تحقق مشارکت حداکثری نیازمند تبیین دلایل ملی و بین المللی، محاسن آن و مضرات عدم وقوع این مشارکت است.

نصری عنوان کرد: فضای مجازی می‌تواند با همراهی کمیته اطلاع رسانی در جهت دهی جامعه به سمت مشارکت حداکثری و دستیابی به انتخابی اصلح از مجرای تولید محتوا، تبیین مستمر و ابتکاری شاخص‌ها و معیارها موثر باشد.

وی یاد آور شد: وحدت، انسجام ملی، همدلی و برادری از نیازهای اساسی امروز جامعه به شمار می‌رود.

فرماندار شهرستان قشم اظهار کرد: بدلیل شرایط  کرونایی، تجمعات و تبلیغات انتخاباتی به نحو دیگری رقم خورده و فضای مجازی بهترین ابزار شور آفرینی و بصیرت افزایی در جامعه محسوب می‌شود.

نصری بیان داشت: فراهم آوردن فرصت عرضه برنامه‌های کاندیدها و پاسخگویی آنان به سوالات مردمی به دور از جانبداری و بر مبنای ارزش‌های اسلامی نظیر اخلاقمداری از جمله وظایف امروز فعالان رسانه ای فضای مجازی است.

وی تاکید کرد: مهمترین ماموریت شما در حال حاضر به عنوان افسران جنگ نرم، دعوت استدلالی به مشارکت گسترده در انتخابات و مقابله فعال و موثر با کسانی است که می‌گویند رای دادن چه فایده دارد.

فرماندار شهرستان قشم از فعالان فضای مجازی  به عنوان بازوی توانمند که می‌توانند کمک کار ستاد انتخابات شهرستان باشند، نام برد.

نصری با اشاره به مشارکت ۹۴ درصدی مردم قشم در دور قبل انتخابات، گفت: مردم با نظام اسلامی همراه و همدل هستند و بصیرت آنان خنثی کننده فعالیت امپراطوری رسانه‌های بیگانه و معاند است.

وی خاطر نشان کرد: تک تک آرای مردمی در تعیین سرنوشت کشور موثر است و توسعه و پیشرفت جامعه محلی نیز متکی بر همین آرا است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5865

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *