امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۵
صفحه نخست | اجتماعی | فرماندار قشم: کارگران در صف اول جنگ اقتصادی قرار دارند

فرماندار قشم: کارگران در صف اول جنگ اقتصادی قرار دارند

منتشر شده در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۲
کارگران

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، علیرضا نصری شامگاه شنبه شب در دیدار با کارگران افزود: تلاش اثربخش کارگران در روشن نگه داشتن چراغ تولید، زنجیره به هم پیوسته اقتصاد را مستحکم و از تحقق خواسته دشمن جلوگیری کرده است.

وی ادامه داد: فعالیت و تلاش کارگران باوجود مشکلات ناشی از تحریم، کرونا و تنگناهای معیشتی ناشی از آن، جز با ایمان و اخلاص ممکن نیست و از این رو کارگر، الگوی عملی امید و حرکت برای همه مردم است.

فرماندار قشم با اشاره به نامگذاری سال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تصریح کرد: رفع موانع تولید، ماموریت مهم همه مسوولان به عنوان اصلی‌ترین راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است.

نصری اظهار کرد: در راستای تحقق مسیر ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری، هم افزایی، تعامل بین دستگاهی و بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های شهرستان شکل گرفته است.

وی تاکید کرد: انتقال مسائل و پیگیری امور توسط فعالان حوزه تولید به مسوولان برای پشتیبانی و مانع‌زدایی، باید به موقع باشد و تا دست‌یابی به نتیجه مطلوب ادامه یابد.

فرماندار قشم در جریان بازدید از ۲ شرکت تولیدی در قشم، علاوه بر بررسی مشکلات تولید این شرکت‌ها، به مناسبت روز کارگر با کارگران دیدار و گفت و گو کرد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5444

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *