امروز : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۳
صفحه نخست | اجتماعی | فرماندار قشم: نارسایی‌های حوزه آب با کار مشترک زودتر به نتیجه می‌رسد

فرماندار قشم: نارسایی‌های حوزه آب با کار مشترک زودتر به نتیجه می‌رسد

منتشر شده در ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۱
قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس، علیرضا نصری اظهار کرد: در حال حاضر شبکه آب خانگی در ۴۵ روستا اجراشده و شرکت آب و فاضلاب، آب با قیمت دولتی در اختیار روستائیان قرار می دهد و در بازدید مشترک با مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد بر انجام تفاهمنامه اجرای خط لوله روستای نقاشه توسط این سازمان به عنوان یکی از سه روستای فاقد شبکه تاکید شد.

وی تصریح کرد: شبکه لوله کشی در دو روستای تورگان و نقاشه به اتمام رسیده و در مرحله اجرای خط لوله هستند.همچنین اجرای شبکه و خط لوله در روستای معتمد آباد در حال انجام است و خانوارهای این روستا می توانند با تشکیل پرونده نسبت به نصب انشعاب اقدام کنند.

فرماندار قشم اضافه کرد: با افزایش خرید آب به میزان ۳ هزار متر مکعب از شرکت مپنا، توزیع آب در ۴۵ روستا از طریق این آب شیرین کن به ۱۴ هزار متر مکعب در روز رسیده است.

نصری یادآور شد: علاوه بر این حدود ۶ هزار متر مکعب آب از آب شیرین کن‌های کووئی، رمچاه، سلخ و کاروان تامین و از طریق شبکه در اختیار این روستاها قرار می گیرد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5842

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *