امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۱
صفحه نخست | اجتماعی | غرق شدن یک نفر در دریاچه سد استقلال میناب

غرق شدن یک نفر در دریاچه سد استقلال میناب

منتشر شده در ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۲
استقلال

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از مهر، مجید سلحشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته ساعت ۱۶ تماسی مبنی بر غرق شدگی فردی در دریاچه سد استقلال میناب با مرکز ۱۱۰ برقرار شهرستان میناب برقرار شد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی بلافاصله وارد محل شد و اطلاعات اولیه را از وی اخذ کرد.

معاون استاندار هرمزگان و فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه به سرعت هماهنگی‌های لازم با نیروهای آتش‌نشانی و امدادی انجام شد، ابراز داشت: ساعت ۱۸ نیروهای امدادی و ناخدای قایق با هماهنگی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان برای جست و جوی جسد وارد دریاچه سد شدند که پس از ۲ ساعت جست و جو، جسد فرد غرق شده از دریاچه سد خارج شد.

سلحشور نیت این ۲ نفر را شنا کردن و ماهیگیری بیان کرد و گفت: این افراد از روستای «ده‌گل‌کن» شهرستان رودان با موتورسیکلت با هدف ماهیگیری و شناکردن به سمت دریاچه سد استقلال میناب حرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه این افراد وارد دریاچه سد می‌شوند، یکی از آن‌ها گرفتار جریان آبی دریاچه می‌شود. فرد همراه وی نیز پس از بررسی‌های بی نتیجه با پلیس ۱۱۰ تمام می‌گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به ممنوعیت شنا در دریاچه سدها، ابراز داشت: دریاچه سدها شرایط ویژه‌ای دارند و افراد ماهر در حوزه شنا نیز در این دریاچه‌ها دچار سانحه می‌شوند.

سلحشور در پایان گفت: از تمام مردم شریف شهرستان میناب و دیگر شهرستان‌ها خواهشمندم که از شنا کردن و ماهیگیری در دریاچه سدها خودداری کنند. چراکه باعث بروز اتفاقات جبران ناپذیری خواهد شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7303

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *