امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹
صفحه نخست | اجتماعی | سایه سنگین کرونا همچنان برسر جزیره قشم محسوس است

سایه سنگین کرونا همچنان برسر جزیره قشم محسوس است

منتشر شده در ۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۲
کرونا

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از تسنیم، علیرضا نصری در نشست ستاد کرونا که در سالن غدیر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تأکید مجدد بر استمرار پایش، نظارت و بازرسی‌ها اظهار داشت: از فعالیت مجموعه‌های متخلف در حوزه‌های اقامتی، گردشگری، بانکی و صنوف عرضه کالای عمومی جلوگیری شده و بدون چشم پوشی فعالیت‌‌های مستعد بروز آسیب و بحران تعطیل می‌شود.

وی عملکرد ستاد سفر، رویکرد گردشگران در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت و بازرسی ناظران را قابل قبول ارزیابی و اضافه کرد: آمار ورود مسافر در تعطیلات نوروزی، نشانگر تنها ۱۵ درصد مدت مشابه سال‌هاى پیش است.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا‌ در شهرستان قشم افزود: هماهنگی و تعامل دستگاه‌های مسئول در اجرای قرنطینه سه روستای سلخ، دیرستان و برکه‌خلف بسیار خوب و اثر بخش بود و کنترل و جلوگیری از سرایت بیماری به سایر روستاها جلوگیری شد.

نصری تأکید کرد: نظارت، ضد عفونی و گند‌‌زدایی سواحل، پارک‌ها و محل تجمعات در مدت باقیمانده تعطیلات تشدید شود.

وی ادامه داد: تست کرونا رانندگان تاکسی و ارائه نکات آموزشی گندزدایی مستمر تاکسی‌ها به عنوان یکی از جایگاه‌های پر تردد مردم انجام شود.

فرماندار شهرستان قشم همچنین، ضرورت استمرار نظارت و بازرسی بر  فعالیت اسکله‌های شهید ذاکری و لافت و پهل و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری را متذکر شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4842

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *