امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ساحل نقره ای از جاذبه های گردشگری جزیره هنگام

ساحل نقره ای از جاذبه های گردشگری جزیره هنگام

منتشر شده در ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۱

به گزارش پایگاه خبری قشم، در بین ماسه ها‌ی این ساحل، ذرات درخشانی  به چشم می‌خورد که از نوع کانی براق است، به همین دلیل نام آن را ساحل ماسه ای نقره ای گذاشته اند. زمانیکه نور خورشید به این ذرات می‌خورد، نور زیبایی منعکس می‌شود که بسیار خیره کننده است و از زیبایی ها جزیره محسوب می‌شود. اما جالب است بدانید که این ساحل به قدری زیباست که هم می‌تواند در روز و هم در شب بسیار دل انگیز و خیره کننده باشد.

زمانی که امواج به ساحل می‌رسند و با ذرات نورانی آمیخته می‌شوند درخشندگی خاصی پیدا می‌کنند که بسیار خیره کننده است این درخشندگی تا مدتی روی ماسه ها به جا می‌ماند و کم کم از بین می‌رود.
اما مسئله مهم این است که این ساحل زمانی زیبا و خیره کننده است که دست خورده نشود اما متأسفانه بعضی افراد ذرات نقره‌ای را از روی این ماسه ها جدا می‌کنند که از زیبایی این ساحل می‌کاهد.

امروزه بسیاری از مسافران و گردشگران از این ساحل بسیار زیبا بازدید می‌کنند اما به دلیل اینکه بخشی از این ساحل به خاطر رفت و آمدهایی که مسافران داشته‌اند آسیب دیده، رفتن به داخل این ساحل ممنوع شده است تا این ساحل بتواند زیبایی خود را حفظ کند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7908

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *