امروز : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸
صفحه نخست | اجتماعی | راه اندازی اتوسینما در شب های کرونایی قشم

راه اندازی اتوسینما در شب های کرونایی قشم

منتشر شده در ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۷
سینما

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت:در این اتو سینما در فاصله دو عید بزرگ اسلامی (قربان تا غدیر) از امشب شنبه یازدهم مردادماه هر شب ساعت ۱۰، فیلم سینمایی محدوده سایت سینما دریا شهر قشم اکران می‌شود.

مرتضی شیخ زاده افزود: با توجه به الزام برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا و شرایط آب و هوایی قشم در این ایام از سال، تصویر این فیلم‌های سینمایی از صفحه نمایشگر بزرگ جانمایی شده در محل نمایش و صدای فیلم‌ها از راه امواج رادیویی اتومبیل هاپخش می‌شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در طرح اولیه «اتو سینما» جزیره قشم برای حضور ۵۰ دستگاه خودرو برنامه ریزی شده که در صورت استقبال علاقه‌مندان با جانمایی جدید، امکان افزایش ظرفیت نیز وجود خواهد داشت.
شیخ زاده افزود: بازرسان و ناظران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم نیز هر شب با حضور در این محل بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هنگام نمایش فیلم نظارت می‌کنند.
وی گفت: «اتو سینما» ایده‌ای است برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در عین حال تلاش برای سرگرم کردن مردم در روز‌هایی که شیوع ویروس کرونا نگرانی‌هایی را برای حضور مردم در اماکن عمومی به وجود می‌آورد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2467

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *