امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | دستمزد «کارگران» قشم ظرف ۲۴ ساعت آینده پرداخت می‌شود

دستمزد «کارگران» قشم ظرف ۲۴ ساعت آینده پرداخت می‌شود

منتشر شده در ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۴
قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ عباس رنجبری، مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم یک شرکت کاملا خصوصی و مستقل است.
وی با اشاره به همکاری این شرکت با سازمان منطقه آزاد به صورت پیمانکاری، افزود: با وجود اینکه پرداخت حقوق و مزایای کارگران پیمانکار ارتباطی با کارفرما ندارد اما حقوق پاکبانان و کارگران فضای سبز این شرکت در اولویت پرداخت قرار دارد.
مدیرعامل شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: حقوق پاکبانان سه روز قبل پرداخت شده و کارگران فضای سبز نیز قرار بوده امروز حقوق تیرماه خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: مطابق با روال معمول این شرکت حقوق هر ماه تا دوازدهم ماه بعد پرداخت می‌شود که حقوق تیرماه تنها هشت روز از روال طبیعی پرداخت عقب افتاده است.

رنجبری گفت: حقوق تیرماه کارگران امروز به بانک عامل تحویل شده که طی ۲۴ ساعت آینده به حساب آنان واریز می‌شود و پرداخت معوقات و مابه التفاوت حقوق کارگران فضای سبز نیز از ماه آینده آغاز می‌شود.
وی اظهار داشت: از سه ماه قبل نیز به کارگران اعلام شده نمایندگانی را از جمع خود برای پیگیری مطالباتشان انتخاب کنند تا به شیوه‌ای صحیح و از مجرای قانون پیگیری مطالبات آنان صورت پذیرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2591

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *