امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | در این نقطه از ایران حتی پارک‌ها هم جا ندارند | به این استان سفر نکنید؛ ظرفیت ندارد! | آخرین وضعیت قشم چگونه است؟

در این نقطه از ایران حتی پارک‌ها هم جا ندارند | به این استان سفر نکنید؛ ظرفیت ندارد! | آخرین وضعیت قشم چگونه است؟

منتشر شده در ۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۱
ظرفیت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایسنا، سهراب بناوند با بیان اینکه از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون، ۲۵ هزار و ۴۴۷  نفر در مراکز رسمی اقامتی استان اسکان‌یافته‌اند، افزود: بر این اساس رکورد و میزان ضریب اشغال و اقامت در مراکز اقامتی استان در ایام نوروز نسبت به ایام قبل از کرونا شکسته شده است.

وی با اشاره به اینکه ۹ بوستان نیز در سطح شهر بندرعباس برای اسکان گردشگران و مسافران نوروزی پیش‌بینی‌شده بود، اظهار کرد: با توجه به افزایش گردشگران در شهر بندرعباس ۴ بوستان دیگر نیز به بوستان‌های اسکان اضافه‌شده است.

بناوند تأکید کرد: ۵۱ مرکز اقامتی شامل هتل، هتل‌آپارتمان، متل، مهمان‌پذیر، مجتمع اقامتی، بومگردی و خانه مسافر به ظرفیت ۵ هزار ۴۶۶ تخت به در استان هرمزگان به‌جز مناطق آزاد به گردشگران و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

به قشم سفر نکنید

ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اعلام کرد گردشگران قشم را بعنوان مقصد سفرهای نوروزی انتخاب نکنند.

براساس اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم استقبال بی سابقه گردشگران طی روزهای گذشته موجب شده تا ظرفیت اقامتگاه‌های این جزیره تکمیل شود.

ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اعلام کرد که جزیره زیبای قشم از ابتدای تعطیلات به شکل بی سابقه‌ای پذیرای گردشگران نوروزی بوده است و از هموطنان عزیز درخواست می‌شود، دیگر این جزیره را بعنوان مقصد سفرهای نوروزی خود انتخاب نکنند.

این ستاد همچنین اعلام کرد که همزمان با آغاز تعطیلات نوروز بیشتر گردشگران و مسافران نوروزی از طریق زمینی با استفاده از خودروهای شخصی و عمومی وارد جزیره قشم شدند.

براساس اعلام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با وجود پیش بینی‌ها و تدابیر صورت گرفته جهت روان سازی وضعیت ترددی گردشگران به جزیره زیبای قشم، در نوروز امسال چندین برابر ظرفیت، به این جزیره مسافرت کرده اند، که ظرفیت اقامتگاه ها، بومگردی ها، فضاهای عمومی اعم از پارک ها، کمپ پارک‌ها و … تکمیل شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=12954

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *