امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵
صفحه نخست | اجتماعی | درگیری اعضای شورا و نمایندگان مجلس/ سخنگوی شورا: اجازه دهید موضوعات شورا در این نهاد حل شود

درگیری اعضای شورا و نمایندگان مجلس/ سخنگوی شورا: اجازه دهید موضوعات شورا در این نهاد حل شود

منتشر شده در ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۷

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ فیصل دانش، سخنگوی شورای شهر بندرعباس  با اشاره به حواشی اخیر، اظهار کرد: علت غیبت اعضای شورا در واکنش به صحبت های احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است و اینجانب نیز بعنوان سخنگو موظف به بیان سخن اکثریت شورا هستم. اعضاء محترم شورا اعتقاد داشتند به شخصیت شورا توهین شده و در اعتراض تصمیم گرفتند زمان جلسه را یک جلسه به تعویق بیندازند.
دانش با تاکید بر وظایف نمایندگان، تصریح کرد: بهتر است نمایندگان به موضوعات بزرگتر، همچون قانونگذاری بپردازند و اجازه دهند هیّئت رییسه شورا به حل موضوعات داخلی و تنظیم امور بپردازد، ضمن اینکه طبق قانون وظیفه ی رسیدگی به موجه یا غیر موجه بودن غیبت اعضای شورا برعهده ی شوراست و قدری حوصله و رفتار قانون مدارانه اختلافات را حل خواهد کرد.
وی با اشاره به تصمیمات اخذ شده توسط اعضای هیئت رئیسه شورا، عنوان کرد: اعضای هییٔت ریٔیسه شورای شهر تصمیم گرفتند که در صورت موافقت ریٔیس شورا جلسه ی فوق العاده ای در روز شنبه مورخ هفدهم خرداد برگزار شود که متاسفانه این تصمیم مورد موافقت رییس قرار نگرفته و جلسه بدون حضور معترضین تشکیل شد، که زیبنده شورا نبود.
سخنگوی شورا گفت: رییس محترم شورا میبایست به نظر اکثریت شورا و تصمیمات هیّئت رییسه احترام می گذاشت و در آرامش کامل جلسه ی بعدی را بدون تنش تشکیل می داد.
دانش در پایان حضور همه ی اعضای شورا در جلسه بعدی را تایید کرده و خاطرنشان کرد: همه همکاران من با طرح سئوال و پاسخگویی شهردار موافق هستند و در این اقدام قانونی کسی را مخالف اجرای قانون نمی بینیم.

 

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1579

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *