امروز : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
صفحه نخست | اجتماعی | فرصت یک هفته ای دادستان قشم برای ترخیص برنج وارداتی

فرصت یک هفته ای دادستان قشم برای ترخیص برنج وارداتی

منتشر شده در ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۸
دادستان

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از تسنیم، رضا صفایی، دادستان قشم با اعلام این مطلب، اظهار داشت: صاحبان برنج‌های وارداتی به مدت یک هفته فرصت دارند نسبت به ترخیص کالای خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بعد از مهلت یادشده، برنج‌های موجود در انبارهای گمرک با هدف تنظیم قیمت بازار در فروشگاه‌های معتبر توزیع خواهد شد.

دادستان قشم با اعلام اینکه تاریخ مصرف بخشی از برنج‌های موجود در گمرک سازمان منطقه روبه اتمام است، افزود: برای ترخیص اینگونه کالاهای در شرف انقضای مهلت مصرف، فرصت ارائه شده تمدید نمی‌شود و برای جلوگیری از فاسد شدن آن، برنج‌ها در فروشگاه‌های معتبر با قیمت مناسب و با نظارت اداره تعزیرات و اداره صمت عرضه خواهند شد.

صفایی از واردکنندگان کالا در قشم به ویژه مواد مصرفی مورد نیاز روزمره مردم، خواست برای جلوگیری از توزیع مواد وارداتی از سوی نهادهای مربوطه به ویژه اداره صنعت، معدن و تجارت، نسبت به ترخیص به هنگام مواد غذایی وارداتی خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است؛ در شماری از گمرکات دیگر کشور هم با ورود دستگاه قضا، برنج‌های وارداتی موجود در انبارها با هدف تنظیم قیمت بازار و جلوگیری از اجحاف در حق مصرف کنندگان، با نظارت نهادی تعزیرات حکومتی از طریق فروشگاه‌های معتبر توزیع شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3656

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *