امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱
صفحه نخست | اجتماعی | حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم شد

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم شد

اخبار :
منتشر شده در ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۴
حجت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا،حجت‌ الاسلام آصف باصره روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این انتصاب بر اساس پیشنهاد حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان انجام شد.

وی، هدف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در انتخاب جوانان و نخبگان را حرکت در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: حاجبی از چهرهای فعال در تقریب مذاهب با عملکرد بسیار مطلوب در این حوزه است.

رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه هرمزگان افزود: وی خطیبی توانا و با ذوق است که امید است با همراهی مردم و مسوولان شهرستان قشم، منشا تحولات بسیاری در  زمینه های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در این شهرستان ایجاد شود.

حجت الاسلام حاجبی پیش از این به مدت هفت سال امام جمعه قلعه قاضی بود و همچنین سابقه استادی در حوزه علمیه قم، حوزه های علمیه خواهران و برادران بندرعباس و ریاست دانشکده علوم قرآنی بندرعباس را در کارنامه خود دارد.

پیش از این حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه قشم بود که به عنوان امام جمعه شهرستان جیرفت معرفی شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6312

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *