امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۴
صفحه نخست | اجتماعی | ثبت نام داوطلبان ورود به شورای اسلامی روستاها از ۱۶ فروردین آغاز خواهد شد

ثبت نام داوطلبان ورود به شورای اسلامی روستاها از ۱۶ فروردین آغاز خواهد شد

منتشر شده در ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲
ورود

به گزارش پایگاه خبری قشم،عبداللطیف گورانی بخشدار شهاب در گفتگو با خبر نگار پایگاه خبری قشم گفت: ثبت نام از داوطلبان ورود به شورای اسلامی روستاها از دوشنبه هفته آینده در سطح بخش آغاز خواهد شد و داوطلبان عضویت در شورای روستاها می‌توانند از ۱۶ فروردین ماه جاری به مدت یک هفته ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود، تصریح کرد: داوطلبان برای ثبت نام به صورت غیرحضوری می‌توانند با استفاده از برنامه تلفن همراه، رایانه و یا دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام در این دوره کنند.

به گفته گورانی ، داوطلبان همچنین برای ثبت نام حضوری می‌توانند با مراجعه به بخشداری‌ شهاب قشم و با همراه داشتن مدارک مورد نیاز اقدام لازم به انجام این کار کنند.

بخشدار شهاب قشم با اشاره به اینکه در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و یا جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ نفر انتخابات شورای روستایی در آنها برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تعداد اعضای شوراهای اسلامی روستا سه تا پنج نفر خواهد بود که با توجه به این موضوع در ۹ روستای بخش شهاب امسال انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اعضای شورای ۲ روستای دیرستان و مسن پنج نفره و روستاهای شیب دراز،  ریگو، زیرانگ، برکه خلف، نخل گل و جزیره هنگام دارای سه نفر عضو خواهند بود.

مهندس گورانی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری قشم یادآور شد: داوطلبان ورود به شورای روستایی هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4924

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *