امروز : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
صفحه نخست | اجتماعی | توقیف کولرهای قاچاق در بندرخمیر

توقیف کولرهای قاچاق در بندرخمیر

منتشر شده در ۲۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰
قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ سرهنگ علیرضا گزمه، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی بندر”خمیر” در ادامه طرح مبارزه و مقابله با پدیده شوم قاچاق با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از حمل و انتقال یک محموله کولر قاچاق با خودروهای عبوری از استان تهران به بندر “خمیر” و سپس به مقصد جریزه “قشم” مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مأموران روز گذشته با تشکیل چندین اکیپ به صورت محسوس و نامحسوس اقدام به گشت زنی در سطح محورهای مواصلاتی و محورهای فرعی ساحل و خیابان اسکله بندر “پهل” کردند که نهایتا در ایست وبازرسی پاسگاه انتظامی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

گزمه ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو ۲۰ دستگاه کولرگازی اسپیلت مدل اجنرال، ۲۰دستگاه موتورکولر و ۲۰ دستگاه پنل کولر فاقد مجوز کشف کردند.

وی بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده راننده خودرو اظهار داشت: محموله فوق را از یک شرکت مشخص واقع در تهران تحویل و مقصد خود را انباری واقع در جریزه “قشم” اعلام کرد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به مرجع قضائی شهرستان ارسال شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2223

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *