امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۹
صفحه نخست | اجتماعی | تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در هرمزگان

تمدید مهلت ثبت‌نام تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا در هرمزگان

منتشر شده در ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۷

به گزارش پایگاه خبری قشم؛  هادی ابراهیمی گفت: بر اساس اعلام جدید در رابطه با تسهیلات ویژه کرونا، زمان ثبت‌نام برای بیمه شده ها تا ۱۵ شهریور وبرای مشاغل غیر رسمی و بنگاههای اقتصادی بیمه نشده تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شده است.

وی افزود: اعطای این تسهیلات صرفاً برای صاحبان کسب و کاری که از طریق سامانه کارا به آدرس www.kara.mcls.gov.ir ثبت نام کرده و فرایند پذیرش و معرفی آنها به موسسه اعتباری طی شده باشد، امکان پذیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سایر شرایط لازم به منظور دریافت این تسهیلات، خاطرنشان کرد: واحدهای کسب و کاری که در قالب کارفرمایی و یا خویش فرمایی دارای لیست بیمه باشند و در سال گذشته نیز فعال بوده و پس از شیوع ویروس کرونا، یعنی ابتدای اسفندماه نیروی کار خود را نیز تعدیل نکرده باشند، می توانند در سامانه فوق ثبت نام کرده و پس از طی مراحل لازم، از تسهیلات بهره‌مند شوند.

ابراهیمی ضمن تاکید بر اینکه این تسهیلات صرفاً برای یک بار به متقاضیان اعطا می‌شود، بیان کرد: با تمدید زمان ثبت‌نام، بخش قابل توجهی از مشاغل و کارگاههای آسیب دیده ناشی از کرونا، برای دریافت تسهیلات لازم ثبت‌نام می‌کنند.

این مقام مسئول همچنین عنوان کرد: تاکنون بیش از ۸۱ میلیارد ریال تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

وی افزود: ۲ هزار و ۴۵۷ پرونده با اشتغال ۷ هزار و ۳۸ نفر با مبلغ درخواستی بیش از ۸۹۰ میلیارد ریال در انتظار پرداخت تسهیلات هستند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2731

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *