امروز : ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۴
صفحه نخست | اجتماعی | تصمیم گیری در خصوص پروژه نیمه تمام گلدن سیتی قشم

تصمیم گیری در خصوص پروژه نیمه تمام گلدن سیتی قشم

منتشر شده در ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۰

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ محدثه رزمجو، مدیر حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه نشست هم اندیشی پروژه گلدن سیتی قشم که شامگاه یکشنبه در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.، اظهار کرد: رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دراین نشست با تاکید بر عزم راسخ این سازمان برای از میان برداشتن موانع ادامه کاراین پروژه، خواستار تعامل سازنده مسئولان ذیربط سازمان با نمایندگان مالکان واحدهای این پروژه نیمه تمام شد.

این مقام مسئول با اشاره به تصمیمات اخذ شده در این جلسه، تصریح کرد: نمایندگان مالکان واحدهای این پروژه نیمه تمام نیز در این نشست پیشنهادهای خود را برای ادامه ساخت و تکمیل این پروژه مطرح و نقطه نظرهای خود را برای اجرای این پیشنهادها بیان کردند و مقرر شد که صورتجلسه ای تنظیم شود و به امضای این نمایندگان و سازمان منطقه آزاد قشم برسد.

رزمجو درپایان خاطرنشان کرد: این صورتجلسه در صورت تایید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و نهادهای نظارتی نسبت به اجرای آن اطلاع رسانی و اقدام می شود.

گفتنی است در این نشست نریمان توکلی جویباری مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل، ضرغام احمدوند مدیرکل حراست، احمد دیرستانی مدیر املاک و مستغلات، حسین ناصری نژاد مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی و نورالله کرمی سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند.

مجموعه شهری گلدن سیتی قشم در سایتی به مساحت ۲۵ هکتار در مرکز شهر قشم و در محل اراضی فرودگاه قدیم این شهر با ترکیبی از انواع کاربری‌های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، درمانی و خدماتی در سه سایت شمالی، مرکزی و جنوبی طراحی شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1506

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *