امروز : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۸
صفحه نخست | اجتماعی | تسهیل فرآیندهای گمرکی در قشم

تسهیل فرآیندهای گمرکی در قشم

منتشر شده در ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۰
گمرک

علیرضا قنبری‌باغستانی، مدیرکل گمرک شهرستان قشم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گمرک را می‌توان سازمانی تعطیل ناپذیر دانست که هموراه در حال خدمات ‌رسانی به جامعه است.

این مقام مسئول عنوان کرد: بسیاری از مراجعه کنندگان تصور می‌کنند فرآیند انجام امورات آن‌ها در گمرک بسیار پیچیده است و تغییر این نگرش یکی از اولویت‌های گمرک قشم به شمار می‌رود.

مدیرکل گمرک شهرستان قشم تصریح کرد: یکی از موثرترین برنامه‌ها در این راستا برگزاری دوره آموزشی برای افرادی است که از گمرک خدمات دریافت می‌کنند.

قنبری ادامه داد: آشناسازی مردم با قوانین و مقررات می‌تواند برای تعدیل تصورات راهگشا باشد.

وی اضافه کرد: ارتقای آگاهی عمومی مراجعین بسیار حائز اهمیت است و بهره‌گیری از تریبون‌های نمازجمعه و فضای شهری از دیگر ابزارهای تحقق این مهم هستند.

مدیرکل گمرک شهرستان قشم از تسهیل فرآیندهای گمرکی بویژه در بنادر پل و لافت به عنوان اولویتی دیگر یاد کرد و گفت: افزایش سرعت اینترنت، ارتقای کمی و کیفی نیروی انسانی و نیز تامین کارآمد نیازهای ابتدایی نظیر آب و برق ضرورت دارد.

قنبری بیان کرد: تلاش در راستای کاهش مراحل گمرکی و هزینه تمام شده کالا برای واحد‌های تولید کننده را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: استقرار واحد صدور کاپوتاژ در اسکله لافت برای گره‌گشایی و سرعت بخشی به کار مردم نیازمند همراهی و همکاری تمامی سازمان‌های مربوطه است

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1439

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *